Organisatie Experience Tour

Ygenzinnig was drie jaar lang verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van de Experience Tour van FNV Horecabond. Het promotieteam informeerde op locatie werknemers in de sectoren Horeca, Catering en Recreatie over werk en inkomen en attendeerde ze op de vernieuwde websites zoals indehoreca.nl en vraagtvic.nl.

VIC Experience Tour FNV Horecabond

VIC staat voor het Voorlichting- en Informatie Centrum van FNV Horecabond. In nauwe samenwerking met de marketing communicatie afdeling bedacht Ygenzinnig de nieuwe look & feel van VIC. VIC werd tot leven gebracht in de vorm van animatie figuur Vic. Een imposant 2,5 meter hoog opblaasbaar character waarmee we op de Horecava een opvallende fotomarketingcampagne uitvoerde. En VIC kreeg aandacht. Honderden foto’s en berichten op Twitter, op blogs en in de pers zorgden voor de nodige attentie.

‘VIC is je beste vriend in de horeca.’

VIC kreeg een eigen Social Media profiel en schreef een blog op de verschillende websites van FNV Horecabond. Bekijk ook het filmpje van VIC ON TOUR!

Heleen Veenhof, Projectmanager FNV Horecabond  en Eigenaar Veenhof Denken & Doen 
“Hands-on, flexibel, goede omgang met mensen. Een grote kracht van Bernard is dat hij zich erg goed kan verplaatsen in de organisatie die hem op dat moment inhuurt, alsof hij een vaste medewerker is. Dit geeft vertrouwen in het werk dat hij levert. Bernard is creatief en innovatief!” Top qualities: Personable, Good Value, Creative