Man, wat kun je soms trots zijn …. en wat kun je het weer snel vergeten in de waan van alledag. Gelukkig hebben we de foto’s nog. En de cases. Al die projecten die voorbij kwamen geven inmiddels best een beeld van hoe onze tijd werd ingevuld. Natuurlijk zie je niet alles. Maar geloof me, het was regelmatig puzzelen, bikkelen en zweten. Gelukkig begrijpen ondernemers dat en willen zij, jullie, voornamelijk samen iets moois, iets zinvols neerzetten. Dank voor jullie vertrouwen, jullie begrip, openheid en enorme strijdlust. Het inspireert ons nog elke dag!

Projectleider NOC NSF Nationale Sportwinterdagen

In opdracht van NOC NSF verzorgde Ygenzinnig de projectleiding op de Nationale Sportwinterdagen in de Uithof Den Haag. Ruim honderd kids van basisscholen werden ontvangen met een nationaal Schoolontbijt en Erica Terpstrain de Oostenrijkse stube van de Uithof .

Website-ontwikkeling de stukadoor van Haarlem

Een website gericht op de regionale markt, waarop het vakmanschap en de jarenlange ervaring duidelijk naar voren komen. Een website als bewijslast, die vindbaar is in lokale zoekopdrachten, dat was voor Harry van den Berg de belangrijkste reden om online te gaan.

Interim marketing Hello Sunshine Amsterdam

Als Interim Marketeer van de Amsterdamse Zoncoalitie verantwoordelijk voor de communicatie naar Amsterdammers en vastgoedeigenaren. In nauwe samenwerking met reclamebureau O uit Utrecht werd de campagne Hello Sunshine ontwikkeld.

Marketingstrategie en uitvoering Conrad Stanen

In 7 weken tijd een nieuwe huisstijl ontwikkelen, een website online, een bedrijfsfilm maken en de creatieve invulling van de beursdeelname van de BAUMA concretiseren; dat was de doelstelling waarme de interimklus bij het internationale Conrad Stanen begon.

Knab copywriting customer journey

In opdracht van Knab schreef Ygenzinnig mee aan de customer journey bestaande uit de eerste 10 a 15 contactmomenten met nieuwe klanten. Een reeks brieven en mails waarin de eigenzinnigheid en meerwaarde van de bank duidelijker naar voren moesten komen.

Eindredactie Magazine Holland Hostess Service & VIP Models

In opdracht van Holland Hostess Service en VIP Models schreef Ygenzinnig een groot aantal artikelen voor het magazine van Holland Hostess Service en verzorgden we de eindredactie. Deze glossy werd in 2015 en 2017 uitgegeven en verspreid onder klanten.

Commercieel Manager Modellenbureau

VIP Models staat voor ‘Beautiful Activation’ ofwel stijlvolle 1 op 1 communicatie. Bij dit fieldmarketingbureau waren we verantwoordelijk voor concepten voor o.a. Malibu, de Miljonair Fair, Mercedes, Boels, Hunkemoller, Radio538, Sky Radio en MINI.

Eventmanager NRC LUX & DeLuxe Event

NRC vroeg Ygenzinnig de projectleiding van het kick off event van NRC Lux en DeLuxe in te vullen. In nauwe samenwerking met Cherelle de Graaf van NRC schreven we het programma voor de lancering en verdeelden we de taken op de SS Rotterdam.

Redacteur HRLM artikelen creatieve broedplaatsen

In opdracht van HRLM | Haarlemse stadsglossy schreef Ygenzinnig een serie artikelen over de creatieve broedplaatsen in de stad. We bezochten enkele prachtige locaties in Haarlem waar creatieve ondernemers elkaar ontmoeten, inspireren en versterken.

Projectmanager Fieldmarketing FNV Horecabond

Ygenzinnig was drie jaar lang verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van de Experience Tours van FNV Horecabond. De promotieteams informeerden werknemers in de sectoren Horeca, Catering en Recreatie over werk en inkomen en vraagtvic.nl.

Website teksten en seo Vanderkleijn.nl

Met heel veel plezier schreven we de teksten voor de nieuwe website van Vanderkleijn.nl. Als absolute autoriteit in de markt van supermarktdemonstraties en shopper-activaties wilde Rob van der Kleijn scherpe en daadkrachtige teksten op zijn website terugzien.