Eindredactie magazine HHS

In opdracht van Holland Hostess Service schreef Ygenzinnig een groot aantal artikelen voor het magazine van Holland Hostess Service en verzorgden we de eindredactie. Het glossy magazine werd uitgegeven als relatiegeschenk naar aanleiding van het 5-jarig bestaan van de organisatie en kreeg de titel ‘Eau d’Elegance’.

Eindredactie Eau d'Elegance Holland Hostess Service magazine

De diversiteit van de opdracht was de mooiste uitdaging die we kregen van eigenaresse Linda Groenewegen. De korte blogs vergen een heel andere aanpak dan de whitepapers en de uitwerking van de interviews. Uiteindelijk is het inkorten van je basistekst elke keer weer de grootste lastigheid. “Kill your darlings of het wegstrepen van “clutter” zoals mijn directrice op The New School for Information Services altijd noemde. Uiteindelijk is dat in de eindredactie core business.

 

 

Eau d’Elegance bestaat uit o.a. interviews met opdrachtgevers en werknemers, een sfeerverslag van een dagje op pad met een personal shopper, een whitepaper over gastvrijheid en de blog “fashionably late”. Verder vind je een keur aan tips op het gebied van fashion, visagie, restaurants en beurzen.

A girl should be two thing: classy and fabulous

Het magazine opende met een stijlvolle advertentie van de organisatie zelf. De vorm: een exclusieve geurcampagne. Dit was de begeleidende tekst.

Voorwoord Eau d’Elegance
Eau d’Elegance ademt de tijdloze klasse van Holland Hostess Service. Een stijl en elegantie die naadluis aansluit bij zowel de klassieke als moderne opdrachten. Intrinsiek enthousiasme, zakelijk pragmatisme en een feilloos gevoel voor kwaliteit in de basisnoot zorgen voor een warm vertrouwen. De topnoten van betrokken projectmanagers, sprankelende visagie en styling en een breed scala aan hosts en hostesses maken de organisatie uniek in haar soort. Laat u verrassen door de frisse tonen in de communicatie en concepten en ervaar elegantie zoals het bedoeld is.