Events & Activaties

Events & Activaties

De organisatie van events, kennissessies, congressen en (consumenten)beurzen, maar ook die van promotie activaties of fieldmarketing activiteiten kost een marketing afdeling veel tijd. Ygenzinnig werkt als verlengstuk van jouw marketingteam. In lijn met de (marketing) strategie en de sales doelstellingen organiseren we die activatie die zorgt voor de gewenste resultaten.

SMART doelstellingen, wie kent ze inmiddels niet?
Een specifiek aantal nieuwe leads genereren met een congres, directe verkoop op de beurs, klantenbinding met ygen congres of een nieuw product presenteren met een promotie campagne. Maak de doelstellingen SMART! Ygenzinnig gaat samen met je aan tafel in het voortraject en schrijft een plan van aanpak met tussentijdse meetmomenten.

Ygenzinnig werkte o.a. voor :: (maar waar begon deze passie?)

NetEvents | congresbureau
Als sales & marketingmanager medeverantwoordelijk voor de concepten en organisatie van o.a. de Emerce Industry Day, Internet Advertising, The Hospitality Event en het e-mail marketing congres.

Bananas | experience promotion :: fieldmarketingbureau
Als projectmanager en later als commercieel manager verantwoordelijk voor het binnenhalen en begeleiden van opdrachtgevers als Coca-Cola, Nespresso, Schoonenberg Hoorcomfort, Perfetti van Melle en Exact.

VIP Models | beautiful activation
Als commercieel manager verantwoordelijk voor de concepten en uitvoering van fieldmarketing campagnes, beursdeelnames en congressen voor o.a. Pernod Ricard, Mercedes, Miljonair Fair, Horecava, LVMH, Specsavers en Sky Radio.

J.u.i.c.e. Promotions | Join us in creating Excitement
Als interim projectmanager verantwoordelijk voor de uitvoering van een grootschalige Telfort sampling campagne in opdracht van The Do Company. Denk aan conceptontwikkeling, productie, planning en aansturing van de teams.